Tisztelt Ügyfelünk
 

Az alábbiakban röviden összefoglaljuk az AlphaVet Kft. Koronavírus járvánnyal kapcsolatos jelenleg érvényben lévő havária eljárás rendjének főbb elemeit.

Cégünk vezetősége minden szükséges intézkedést megtett annak érdekében, hogy a járvány, dolgozóinkra és vállalatunkra vonatkozó hatásait tompítani tudja. Elsődleges intézkedésként a teljes alkalmazotti létszám korrekt és részletes tájékoztatását, a védőfelszerelések és fertőtlenítő szerek biztosítását és a szükséges viselkedési formák ismertetését tettük meg, különös hangsúllyal ennek rendszeres ellenőrzésére. Bízva a körültekintő egészségvédelmi prevencióban és fizikai védekezés eredményességében minden ügyfél látogatási, technológiai háttér támogatási és egyéb üzleti utat, tárgyalást határozatlan időre felfüggesztünk.

Kérjük Önöket, hogy amennyiben lehetséges igyekezzünk ez idő alatt üzleti folyamatokat online úton vagy telefonon fenntartani.

Kiskereskedelmi egységeink működését megváltoztattuk és csak telefonon és online módón veszünk fel rendelést. Kereskedelmi képviselőink jellemzően home office rendszerben, távmunka keretein belül látják el ügyfélkapcsolati munkájukat, amíg vállalatunk vezetősége úgy nem dönt, hogy újra kezdeményezhetnek partnerlátogatást. Ügyfeleink kereskedelmi képviselőinken, a vevőszolgálatunkon és a megszokott online felületeken keresztül adhatják le rendeléseiket a szokott módon. Kérjük partnereinket, hogy a leírtakat betartva tartózkodjanak a fizikai kontaktustól. Az ügyfélkapcsolatot telefonon és online módon tartsuk.

A megemelt gyakoriságú fertőtlenítő takarításon túl tiltjuk a dolgozók csoportos szüneteit és a fizikai kontaktust. Az idegen országból érkező szállítmányok a teherportán előzetes bejelentkezés alapján tudnak le és felrakodni. Az AlphaVet telephelyeire csak megfelelő –saját- egészségügyi maszkban, kötelező helyszíni kézfertőtlenítést követően léphetnek csak be.

Az általunk értékesített termékek köre alapvető takarmány és állatgyógyászati készítmény kategóriába tartozik, melyekre folyamatosan szükség van. Ha a körülmények lehetővé teszik rajtunk nem fog múlni, hogy állandó ellátást tudjunk biztosítani. Természetesen a legfontosabb az emberek, a dolgozóink egészségének védelme és az élelmiszertermelés biztonságos fenntartása, a gyógyszerek szállításával, és a kedvenceink eledellel való ellátása, mert nekünk ez is a felelősségünk. Eddig meghozott és jövőbeni intézkedéseink is azt a célt szolgálják, hogy a folyamatos áruellátást biztosítani tudjuk.

Vállalatunk stratégiai alapanyag és termékkészleteinek feltöltése folyamatos. Javasoljuk partnereinknek a működésükhöz szükséges stratégiai készletek beszerzését. Amennyiben ügyfeleinknek bizonyos termékekből kiemelten nagy mértékű ellátási és készletezési igénye volna, úgy kérjük, hogy ilyen jellegű igényüket a stabil ellátás érdekében mihamarabb jelezzék kereskedelmi képviselőjüknél, vagy vevőszolgálati munkatársunknál.

Továbbá szeretnénk megkérni Önöket, hogy a jelen helyzetre tekintettel, amennyiben ez befolyásolhatja, együttműködésünket legyenek szívesek osszák meg velünk saját protokoll eljárásukat és a várhatóan átalakuló munkamenet részleteit, hogy mi is felkészülhessünk a változásokra.

Természetesen, mi is folyamatosan tájékoztatjuk Önöket az esetleges változásokról. Bízva a helyzet megnyugtató lefolyásában állunk szíves rendelkezésükre a továbbiakban is. Jó egészséget kívánunk Önnek és családjának, valamint kollégáiknak. Kérjük tegyenek meg mindent annak érdekében, hogy a fertőzés kockázatát a minimális szintre csökkentsék, hisz ez mindannyiunk közös érdeke.

grand jarvany 1

©2020 Hygitech.hu. Minden jog fenntartva. Az oldalt készítette: AlphaVet - Marketing Igazgatóság - Gallai István

Adatvédelmi tájékoztató